2 Aralık 2011 Cuma

Veli toplantısı olursa böylede yazı yazarım

Genel izlenim
Evet.. yeni okulumuzun ilk veli toplantısını atlatmış bulunmaktayız. Babam toplantının ortasında sevgi içerikli bir mesaj attı, annemde bir şey sormak için aradı sesi iyiydi. Demek ki, bu toplantıdan paçayı yırttım. Bakalım gelecek toplantılarda neler olacak..

"Wavely" Hoca
Efendime söyleyeyim, benim bir ingilizce öğretmenim var. Kendisini çok severim. Ama çok dalga geçiyor ve 1 numaralı dalga geçtiği kişi benim... Workbook'ta deftere yazmadığım ünite kalmadı diyeyim, siz anlayın.
Çok esprili bir öğretmen olduğu için, anormal davranışlarda bulunana "anormal" demekten, "spastik" vs. demekten çekinmiyor ve kimsede alınmıyor, hepimiz alıştık bu duruma. Ama benim açımdan alışılması zor olan; kimle dalga geçerse geçsin mutlaka içinde bir "E'ten çok olmada", "tabi E ayrı mevzu" gibi şeyler der. Hadi hiç bir şey demese, bir "E" ismi geçer yani. Ben bu laflara 1 kere cevap verme teşebbüsünde bulunduğum için bana hep "hava attın" falan diyor. "Hava atmıyorum ben yeeağğ :(" demekten içim çıktı. Her dediğine "peki" deme zorunluluğum var..
Durum böyle olunca, son iki haftadır beni veli toplantısı için bayağı bir korkuttu. Bakalım annemlere neler dedi..

Not: Hani hocalar sizi tehdit eder, sonra bu sadece bir uyarı der ya. Bizim hoca çok açık sözlü, direk "çocuklar tehdit mi bu?" der sonra "Eveeğt, tehdit" der gayet açık ve net. :)

Sınıfımızın Espritüel Tiplerinden Bir Espri Örneği
Okulumuz, toplantıyı cuma günü yapmak gibi bir iyilik yaptı bize. İyilik çünkü bi çok velinin işi vardı. -Tabi bu benim işime yaramadı, o ayrı konu- Eh bizim espritüel tiplerde okuldan çıkmadan önce kendimizi korumaya alalım dediler, tahtaya
"ANNE/BABA VALLA BEN YAPMADIM -XXX(Burda okulumuzun adı yazıyor) Crew"
yazdılar :D
Ve biraz önce annem geldi, bunu silmemişler hocalar silmemiş yazıyı :)
Neyse başınızı ağrıttım mı bilmiyorum, ama hoşçakalııın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder