22 Şubat 2012 Çarşamba

Dur, gitme. Gözyaşlarına kıyamam ki ben senin.

- Biliyorum beni sevmiyorsun. Belki çirkin buluyorsun beni. Belki davranışlarımı sevmiyorsun. Hakkımda çıkan yersiz dedikoduları sevmiyorsun. Belki de tanımıyorsun beni, tanısan seveceksin. Belki ses tonumu sevmiyorsun, belki arkadaşlarımı, belki de tahmin edemediğim başka özelliklerim soğutuyordur. Bilmiyorum. 
Yine de arkamdan konuşma hakkını buluyorsun kendinde. Dalga geçiyorsun benimle. Birileri hakkımda komik bir şey söylediğinde onaylıyorsun. Canımı ne kadar yaktığının, beni ne kadar ağlattığının farkında değilsin belki.
Sonra bakıyorsun bana, bir bakışınla mahvediyorsun gündüzümü, gecemi. Tam soğumaya başlamışken “Bana baktı lan bana baktı ühüü..” oluyorum, yanımdan geçerken “Allaam kokuya bak kokuya ıhıhı” oluyorum.
Delirtiyorsun galiba beni günden güne.
Sonra üzgün bir durum paylaşıyorum bir site de. 5 harfle yüreğimi ağzıma getiriyor, arkadaşlarıma “LAN BANA NABER YAZDIII” diye bir sürü mesaj atmamı sağlıyorsun.
Mutsuz olduğumu bile bile nasıl olduğumu sormak hoşuna gidiyor sanırım.
Bir gülücükle konuşmayı bitiriyorsun, tüm hafta “bana gülücük attıııı” diye ortalıklarda dolanmama sebep oluyorsun…
Ama sevmiyorsun işte. Neden bunu yapıyorsun bana? Biliyorum fazla konuştum. Gidiyorum işte. Hoşça kal. Umarım ben yokken çok mutlu olursun,zaten hiç olmadım ki. Hep mutluydun.
Hayatına girip egonu tatmin etmekten başka bir işe yaramadığım için üzgünüm.
+ Dur… Gitme. Hep sev beni. Gözyaşlarına kıyamam ki ben senin..
____________________
*Son cümle hayal ürünüdür.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder