7 Ocak 2012 Cumartesi

Gözyaşlarını bile kıskanıyorum

Gözyaşların, benim asla dokunamayacağım yanaklarına dokunuyorlar. Ve bazen kendimi onlara benzetiyorum, elinin tersiyle bir kenara attığın, yüklü olduğu anlamları farkedemediğin, zavallı bir damla gözyaşı.
Sanırım gözyaşlarıyla sorunlarım var. Hem neden ağlıyorsun ki sen? Ben seni bu kadar çok seviyorken,sen neden o seni sevmeyecek kadar aptal kız için üzülüyorsun? Anlayamıyorum,sen de benim seni ne kadar çok sevdiğimi anlayamıyorsun.

Oturuşun,yürüyüşün,alaycı tavrın,ciddiyetin,konuşman,susman,gülüşün,bakışın. Saçların,elin,yüzün,burnun,gözlerin..
Hepsine, her görüşümde aşık oluyorum. Sense sana birşey söylediğimde cevap vermeyip beni takmamaktan ve gözlerimin içine bakıp bana umut vermekten başka hiçbir şey yapmıyorsun.
Gözyaşın olup,sana dokunduktan sonra savrulmayı daha çok isterdim sanırım. İyi geceler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder